Расписание/Ժամանակացուցակ

Расписание
Я студент-иностранец. Меня зовут Хасан. Я приехал из
Судана. Я учусь в университете на подготовительном факультете.
Сначала я изучал только русский язык. Поэтому я никогда не
смотрел в расписание. Расписание висит на стене в деканате. Но теперь каждый день у нас разные
предметы. И поэтому я обязательно должен
смотреть и проверять расписание.
Сегодня понедельник. В понедельник в
расписании математика и русский язык.
Завтра вторник. Во вторник в расписании
химия и информатика. Послезавтра среда.В среду – физика и русский язык. В четверг
– математика и черчение. В пятницу –
русский язык и физика. Чтобы не забывать предметы, необходимо каждую неделю
писать расписание в тетрадь.

В субботу и в воскресенье мы не занимаемся, это наши
свободные дни. В субботу и в воскресенье мы отдыхаем, ходим в
библиотеку, на рынок, в магазины, в кинотеатр, в театр, в кафе.

 

Ժամանակացույց, դասացուցակ

 

Ես արտասահմանցի ուսանող եմ: Ես Հասան եմ: Ես եկել եմ
Սուդանից։ Ես համալսարանում սովորում եմ նախապատրաստական ​​ֆակուլտետում:
Սկզբում ես սովորում էի միայն ռուսերեն: Այնպես որ, ես երբեք
չեմ նայում ժամանակացույցին: Ժամանակացույցը կախված է   պատից դեկանի:

Բայց հիմա ամեն օր մենք ուենք տարբեր են
առարկաներ։Եվ այսպես ես անպայման պետք է
նայեմ և ստուգեք ժամանակացույցը:
Այսօր երկուշաբթի է: Երկուշաբթի
ժամանակացույցը մաթեմատիկոս և ռուսերեն:
Վաղը երեքշաբթի: Երեքշաբթի ժամանակացույցում
Քիմիա եւ ինֆորմատիկա: Վաղը չէ մյուս օրը.Չորեքշաբթի – ֆիզիկա եւ ռուսերեն: Հինգշաբթի
– Մաթեմատիկա եւ գծագրություն: Ուրբաթ –
Ռուսաց լեզու եւ ֆիզիկա:
Որպեսզի չմոռանան առարկաները, դա անհրաժեշտ է ամեն շաբաթ
գրել տետրում ժամանակացույց:

Շաբաթ ու կիրակի մենք չենք սովորում, սրանք մերն են
ազատ օրեր Շաբաթ և կիրակի օրերին մենք հանգստանում ենք, գնում ենք
գրադարան, շուկա, խանութներ, կինո, թատրոն, սրճարան:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *