Հասարակագիտական կլոր-սեղան

Այս հրապարակումով կամփոփեմ այս ուսումնական տարվա ընթացքում մասնակցածս հանդիպումներ և քննարկումները՝որոնցից ձերք եմ բերել  շատ նորանոր գիտելիքներ։ Այս ընթացքում հնարավորություն է ընձեռնվել  շփվել այնպիսի հասարակակն գործիչների հետ ՝որոնք ծավալել են մեծ աշխատանք  ինչի շնորհիվ կիսվում մեզ հետ իրենց փորձով և էլ ավելի նպաստում մեր մտածելակերպի զարգացմանը։Այժմ ես կարողանում եմ ճիշտ հարցադրումներ անել և ոչ միայն։Մի քանի հանդիպումներ որոնք ցանկանում եմ արաձնացնել  այդ ցանկից։

ևում կարող եք ծանոթանալ իմ մասնակցած հանդիպումներից մի քանիսի ամփոփումներին։

  • Հանդիպում-քննարկում դիվանագետ Արա Պապյանի հետ
  • Հանդիպում-քննարկում «Քաղաքական երկխոսություն» ՀԿ-ի համահիմնադիր-նախագահ Ավնիկ Մելիքյանի հետ
  • Միասնական դաս-պարապմունք՝  «Ընթերցելու մշակույթը» /ինչ ենք կարդում և ինչպես…/-վարում է Վահրամ Թոքմաջյանը
  • Հանդիպում-քննարկում քաղաքագետ-նեղ մասնագիտությամբ՝ վրացագետ, ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայի գիտաշխատող, <<Օրբելի>> վերլուծական կենտրոնի փորձագետ Ջոնի Մելիքյանի հետ
  • Հանդիպում-քննարկում քաղաքագետ Բենիամին Մաթևոսյանի հետ
  • Հանդիպում-քննարկում Հայկական քաղաքագիտական կայքի համահիմնադիր, քաղաքագիտության թեկնածու Էմիլ Օրդուխանյանի հետ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *