Հարցում

Հղում

 

Հարգելի հարցվող, այս հարցումը կազմակերպել են «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Քոլեջի ուսանողները: Հարցման նպատակն է պարզել Ձեր երաժշտական նախընտրությունը։ Հարցումն անանուն է: Պատասխաններն օգտագործվելու են ընդհանրացված ձևով: Կանխավ շնորհակալ ենք հարցմանը մասնակցելու, հարցաթերթիկը մանրամասն լրացնելու և անկեղծ պատասխանների համար:

Հարցումը կազմակերպել են 2-րդ կուրսի Վեբ Դիզայն բաժնի ուսանողներ՝ Լիլի Մովսեսյանը և Էլեն Հովսեփյանը։

 

  1. Սիրու՞մ եք արդյոք երաժշտություն։ / , այո, շատ եմ սիրում, բացարձակ դուր չի գալիս, ընդանրապես չեմ սիրում/
  2. Որքա՞ն հաճախ եք երաժշտություն լսում: (անընդհատ, ամեն օր, ժամանակ առ ժամանակ, շատ հազվադեպ, երբեք)
  3. Երաժշտության ո՞ր ոճն եք նախընտրում:/ Ռոք:Ջազ:Փոփ:Ռեփ:Դասական:”Ռաբիզ”։Այլ/
  4. Արդյո՞ք Ձեզ համար կարևոր է, թե երգն ինչ լեզվով է կատարվում։
  5. Երաժշտական ​​գործիքներ նվագու՞մ եք։ (եթե այո, ապա որո՞նք են):
  6. Ո՞րն եք ավելի շատ նախընտրում լսել․ /Youtube-ով, հեռուստացույցով, ռադիոյով, ձայնասկավառակով:/
  7. Ձեզ համար երգի իմա՞ստն է ավելի կարևոր, թե՞ մեղեդին։
  8. Երաժշտությունը համարու՞մ եք Ձեր կյանքի մի մասնիկը։/ այո, ոչ, դժվարանում եմ պատասխանել/
  9. Ձեր կարծիքով, արդյոք այժմ կա որակյալ երաժշտություն։/ այո, ոչ, դժվարանում եմ պատասխանել/
  10. Ո՞րն է ըստ Ձեզ որակյալ երաժշտությունը։
  11. Ի՞նչպես եք վերաբերվում այն “արտիստներին”, ովքեր չունենալով երաժշտական տվյալներ զբաղվում են երգարվեստով։
  12. Ի՞նչ հաճախականությամբ եք մասնակցում համերգների/հաճախ, ժամանակ առ ժամանակ, հազվադեպ, ընդանրապես չեմ մասնակցում/

 

Նշեք Ձեր սեռը/արական, իգական/

Նշեք Ձեր տարիքը/ 15-18, 18-22, 22-25, 25-30, 30-35, 35-45, 45-50, 50-ից ավելի/

Նշեք Ձեր զբաղվածությունը /Ուսանող եմ, Աշակերտ եմ:Ուսուցիչ եմ: Այլ մասնագետ եմ: Այս պահին ոչնչով զբաղված չեմ:/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *