Սեբաստացու օրերի/պատում

Ես Էլենն եմ, սովորում եմ վեբ դիզայն բաժնում։Թե ինչպես եմ որոշել սովորել հենց այս բաժնում։Սկզբում հստակ որոշել էի որ պետք է սովորեմ այս կրթահամալիրում, քանի որ տեղեկացվել էի դասերի անցկացման,միջավայրի և հնարավորություների մասին որոնք էլ պատճառ հանդիսացան այլ ուսումնական կենտրոներից հրաժարվել։Քոլեջ գալուն պես տեղանքին ծանոթացա և ես մեկ անգամ ապացուցեի ինքս ինձ, որ կատարել եմ ճիշտ ընտրություն։Իսկ մասնագիտական կոխմնորոշում կայացրել եմ տեղում,մեկ րոպեում։Այդ պահին ինձ չէր հետաքրքրում  թե ինչ ուղվածությամբ եմ շարունակելու կրթությունս այդեն իսկ ուրախ էի այստեղ սովորելու համար ,ինչն էլ հանգամանք դարձավ, որ ես  տվյալ ոլորտին բացարձակ ծանոթ չլինելով և չհետաքրքրվելով ընտրեցի ոչ իմ աշխարհայացին համապատասխան ուղվածություն ։Այս ամենը էլ ավելի բարդացավ և գլուխ բարձրացավ այս տարի՝ սեպտեմբերից մասնագիտական ընտրություններ գերակշռում են օրակարգում։Քանի որ մենք մասնագիտությունը ուսումնասիրում ենք մի քանի տեսանկյունից և իրարից բավակակնին տարբեր ուղվածություններով կան նաև հետաքրքրող ծրագրեր և նախագծեր որոնց վրա ծախսում եմ ժամեր և չեմ  ձանձրանում։Չնայած այս ամենին կրթահամալիրը ինձ համար հնարավորությունների աշխարհ է ինչով էլ ինձ համար այն տարբերվում է։

Այստեղ կկիսվեմ այս ամիսներին կատարածս աշխատանքներով։

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *